ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
aston
1/6/2012
Windows Chrome
Vyborne auto aj test. Tato verzia ma zmysel a zvlast pri tej cene.
Miro
1/6/2012
Windows Chrome
Odporúčam nejakú literatúru pre fotografov-začiatočníkov, časti o dynamickom rozsahu, prepaloch a pod.
Richard Hombauer
1/6/2012
Windows Chrome
Odporúčam pozrieť kompletnú galériu, nielen posledné snímky v rámci textu. Som si vedomý, že týmto testom som porušil viacero pravidiel fotografickej teórie, ale vážnejšie chyby sú viditeľné snáď len na jednej snímke interiéru. Nabudúce budem opatrnejší a dám opäť celé auto do tieňa, alebo sa úplne vyhnem agresívnemu slnku. No poprosím link na slovenský auto-web s lepšími fotografiami, a tiež link na jednu snímku v tomto teste, ktorá sa míňa účinku a nevidno na nej to, čo som daným záberom chcel ukázať. Ďakujem za konštruktívnu kritiku. ;)
aston
2/6/2012
Android Android
No ja nepoznam teoriu o fotografovani, takze ja v tych fotkach nevidim problem. Vidim tam nafotene auto, co mi na webe o autach pride o.k.
kranky
2/6/2012
Windows Firefox
podla mna sa tu hodnotia a testuju auta a nie fotky, tolko k tej vytke o fotkach...
Richard Hombauer
2/6/2012
Windows Chrome
chlapi, ale tiez plati, ze bez sebareflexie nikam nezajdeme. Miro ma pravdu, ja som si vedomy chyby a dufal som, ze na vyslednyych fotografiach to nebude take hrozne. no tiez som vedel, ze S-Max uz je v galerii nasnimany viackrat, a ze v tomto pripade ide uz len o formalitu. vdaka za podporu, ale vinu sebakriticky priznavam.
tatko
2/6/2012
unknown Opera
teraz k vrci
tatko
2/6/2012
unknown Opera
No a teraz k veci.
berem ho hneď,bez balenia poprosím...) aj s týmto "motorčekom". som ford pozitív,aj keď momentálne presadnutý na inú značku,ale hodlám to zmeniť..
kolecko
28/7/2012
Android Android
Objednane, som zvedavy na tu realnu spotrebu.
V novom akcnom cenniku ma 17" kolesa a uz sa da aj k 1,6 ecoboostu objednat treti rad sedadiel. Takze Orlando na poslednu chvilu zrusene a tesime sa na S-max.
férováč