ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
veto
9/11/2011
Windows Firefox
odporucam si sadnut z tej 407, co ste zvozili pod zem pre mesiacom, do tohoto pasata a hned jednu hviezdicku pasatovi strhnete. Napriek tomu, ze vami testovana 407 bola snad v zakladnej vybave(plysove sedacky,cierne budiky).
trunk
10/11/2011
Windows Firefox
keď už je tu konkrétny kus voza, mohla byť k nemu v prehladovej tabulke uvedená aj jeho cena, akosi ju tu totiž nevidím; možno je tento údaj niekde zašitý v košatom štýle rozsiahlej "niekoľkostranovej" recenzie.
Atlis
10/11/2011
Windows Chrome
veto - naopak, to prave ten passat je v zaklade. bohuzial, 407 je typicky francuz. ja sice passat z principu nemam rad, ale mam ho ako sluzobak a tak s nim musim zit. 407 poznam docela dobre, jedna sluzobna u nas je a pri vsetkej ucte, aj ked je ta 407SW podstatne krajsia, je to strasna kraksna...
automan
11/11/2011
Windows Firefox
Dat do nazvu clanku "jazdenka" , tak to sa len tak nevidi. Este treba napisat "jazdenka na tripe" a bude to dokonale...
jazdenko
11/11/2011
BlackBerry Opera Mini
Haha, ze jazdenka,to co je ???
Jazdenka: Audi A4 Avant 2.0 TDI | ZaVola
12/11/2011
unknown unknown
[...] 2.0 TDI sme sa už podrobne venovali v testoch Octavie a Passatu. Ako sa jazdí s týmto motorom v novom šate si môžeme pripomenúť testami novej Škody Octavia [...]
MickeyMon
17/11/2011
Windows Firefox
V prehlade chyba motor 2.0 TDI CR 81kW a nebolo by zle dopisat rozdiel medzi paramtereovo rovnakymi motormi.
Doplnil by som praskajuce hlavy u 2.0 TDI vseobecne, ci poruchove DSG v prvych rokoch montaze. 2.0 TDI 140 PS vo velkomeste nema problem prekrocit 8 litrov na 100.
V prehlade takisto chyba 1,4 TSI twincharger 150 PS.

Design radia a stredu je subjektivne nepekny az hnusny. Kvalita plastov je vseobecne slaba - a to aj co sa tyka odolnosti voci poskriabaniu a pod. (vseobecny trend v tejto triede).
MickeyMon
17/11/2011
Windows Firefox
Este som zabudol na novu zabavku, ktora sa nepochopitelne vracia k Passatu - hrdza. (odporucam nemecke fora na tuto temu)
Atlis
17/11/2011
Apple Mozilla
Mickey, zase perlis... 2.0 TDI nema problem v meste zozrat kludne aj 10l. No a co. 2.0D4D 116k vedela tolko zobrat tiez, takze nevytrhavaj veci z kontextu. Ten stredovy panel je ten najlacnejsi, aky sa do Passatu daval, vobec specifikacia toho auta je nejaka divna. V kazdom pripade taky Avensis, ci T25 alebo T27 krajsie otocne volice s manualnou klimou nemaju... A hrdza. No ta sa objavuje na vsetkych autach. Ja som s nou zatial problem nemal, T25 ked som predaval bola zdrava, ale kolega mal drobnu hrdzu na prednom rame uz kratko po kupe auta. Passaty vseopecne nepatria k autam, ktore by na hrdzavenie trpeli. A ze sa mi ich trosku rukami prehrnulo... Skutocny a najcastejsi problem bol s motorom 2.0TDI PD. Potom, co sme u nas presli na verzie s CR, problemov niet.

Najlepsim vyberom aj tak ostava 1.8T - vyborny motor s nizkotlakym turbom a dlhou zivotnostou.
MickeyMon
18/11/2011
Windows Firefox
No v tom tvojom kontexte mi islo o to, ze to zerie tolko ako rovnako vykonny JPN benzin. To je ta proklamovana uspornost diesla ?

Interier je vecou vkusu, takze tvoje tvrdenie je uplne irelevatne. Napisal som subjektivne. Otocne volice ala Octavia I su fakt "uzasne". Aj tymi striebornymi tlacidlami na radiu. A ako pisem, hlavne trvacnost je v prdeli a opakujem to je vseobecny trend, nie len VW.

Hrdza - to mam brat tak, ze 5 rocny Passat ma pravo hrdzaviet - dvere a prahy ? No ja som na 11 rocnej A4 hrdzu nevidel - negarazovana.

Tolko k tvojim perlam.
Atlis
18/11/2011
Windows Chrome
a dvojmesacna avensis ma pravo hrdzaviet? ja som na u nas max 3r hrdzu nevidel. ale viem si predstavit, ze ak niekto drzi auto zima/leto na dvore, tak mu nieco hrdzaviet zacne. takych som videl velmi vela. bez rozdielu znacky...

v meste zerie kazdy diesel MickeyMon. neexistuje dvojlitrovy diesel, ktory by v meste nezral takmer tolko co benzin. rozdiel v spotrebe sa prejavi az mimo mesto, kde 2.0TDI CR exceluje ci sa ti to paci alebo nie.
MickeyMon
18/11/2011
Windows Firefox
Pravo hrdzaviet ? Urcite nie. Ale Passaty pred 2005 tento problem nemali, to som tym chcel povedat.

2.0 TDI - zalezi s cim porovnavas.
Passat 2.0 TDI 5,0
Avis 1.8 5,2

Aspon na dialnici bol rozdiel liter. A 2,2 DCAT 177 PS bral v meste este menej ... takze neviem ako mam brat tvoje odvazne tvrdenie. Ak aj pripocitam nejaku odchylku kludne aj 2 litre v ramci merania. Tak ten Passat nie je terno (DSG spotrebu nezvysuje podla vyrobcu).

www1.adac.de/Tests/autotest/tetdaten/autotest/at4192_vw_passat_variant_20_tdi_comfortline_dsg_dpf.pdf

www1.adac.de/Tests/autotest/tetdaten/autotest/at4173_toyota_avensis_18_sol.pdf

www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4179_Toyota_Avensis_Combi_2_2_D_CAT_Executive/Toyota_Avensis_Combi_2_2_D_CAT_Executive.pdf
Atlis
18/11/2011
Windows Chrome
kludne si tu hadz statistikami. jazdil som ave 1.8, mal som ave 2.0, jazdim passaty, posledne dve generacie ci uz s 1.9tdi ci 2.0tdi pd a cr a viem kolko tie auta zozeru. 1.8vvti zoberie 5.2l tak akurat ked pojdes 80-90kmh. v meste s tym kolegovci jazdili za 9.5, na dialnici ked sa sprintovalo, tiez vyse 9l... ked som skusal t27, 1.8vvti brala pri 120-130kmh 6.5l...

2.2dcat je velmi zaujimavy motor. ale neprijemne duni v nizkych otackach. tak ako 2.0tdi pd kedysi. 177k verzia ma dost neprijemnu turbodieru. najlepsi terajsi toyotacky motor je prave 2.0d-4d/dcat ak hovorime o diesloch. je kultivovany, ma malu spotrebu a je malo poruchovy.
MickeyMon
19/11/2011
Windows Firefox
Ja som 1,8 VVTi nejazdil dlho, takze sa neviem vyjadrit. Len k 1,8 Valvematic, co je iny motor.
5,2 pri 90 km/h. To mas pravdu ! Len asi o 0,3 L menej mi bral totalny usporak 1,9 TDI !

Na dialnici vyse 9 ? Neviem na akom motore, ale 1,8 Valve mi najviac zobral 9,7 - usek Mnichov - Passau - priem rychlost 157 km/h ...
... bezna spotreba na dialnici je medzi 7-8 podla trasy zataze atd. To je dlhodoba spotreba na useku cca 700 km dialnic ! (ta ista trasa na TDI cca 6,5 + 0,2 l olej ) Ziadne 100 km useky.

Najvacsi uspech beriem to , ze to TDI vo velkomeste neslo cez 7 L (zohriaty).

Zdochnutost do 2000 a koniec pri 3600 mi vadilo najviac na 2,2 D4D.
Roxie
16/12/2011
Windows Opera
This shows real epxretsie. Thanks for the answer.
qqknwelrb
17/12/2011
Windows Opera
Jazdenka: Seat Alhambra 2.0 TDI | ZaVola
17/4/2012
unknown unknown
[...] Turbodiesel 2.0 TDI (103 kW / 140 k) v ponuke nahradil agregát 1.9 TDI (96 kW / 130 k). Ide o pomerne chúlostivý motor, ktorého produkcia musela byť dokonca jeden čas pozastavená. V redakcii sme ho testovali už niekoľkokrát, detailnejšie sme sa mu venovali napríklad v teste VW Passat . [...]
Lucia
24/3/2015
Windows Mozilla
Dobry den, mame presne tento Passat variant 2008 2.0 TDI a ako sa tu aj pise pokazilo sa nam. Neviete poradit co by mohla byt este chyba? Vymenili sme vsetky styry vstrekovace, zdiagnostikovali cerpadlo, je dobre ale stale nestartuje. Mate niekto skusenost co by to este mohlo byt?
Inak to je vyborne auto, kufor na nezaplatenie pri dovch detoch, az na to kolko nas teraz tato oprava bude stat ;-(.Dakujem. Lucia
Vložiť nový príspevok
Téma
Jazdenka: Volkswagen Passat Variant 2.0...
Meno *
E-mail *
Text príspevku *
Obrázok vložíte pomocou [img]url[/img]
* povinné údaje
Najnovšie príspevky