ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
Atlis
23/7/2011
Apple Chrome
Ked som v roku 2005 vyzdvihol kluce od vtedy na par dni mojeho sluzobneho auta Ford Fusion 1.4, posledne co som cakal by boli zazraky. Fusion-om som vtedy najazdil par stovak kilometrov a z cisto uzivatelskeho hladiska to bol jeden z mojich najhorsich zazitkov. Odhlucnenie toho auta bolo horsie ako v mojom, vtedy len donedavna pouzivanom Favorite GLX, spracovanie interieru na rovnakej urovni... Auto, aj ked malo slusny podvozok na dobrom povrchu, na rozbitych cestach poskakovalo ako koza, razy do karoserie boli neznesitelne. Doteraz sa pamatam, ako radio pridavalo na hlasitosti s narastom rychlosti - skoky boli - tichy, hlasny, vresk do plechovky...

Akokolvek by bol Fusion schopnym autom, je to plechovka. Treba, ale uznat, ze na svoju dobu dost objemna, so slusnym podvozkom na dobrom povrchu a neposkvrnenou statistikou poruchovosti. Verim, ze sa najdu ludia, ktorym nic z mnou spomenutych vad neprekaza. Ostatni nech Fusion omijaju zdaleka...
Jaro
24/7/2011
Apple Mozilla
Ja som majitelom Fusiona od novembra 2008. S motorom 1.4 benzin. To, co je v samotnom teste spominane, musim potvrdit. Jedina vec, ktora mi trocha prekaza, je vyssia hlucnost pri rychlostiach nad 130 km/h. Myslim, ze cast toho je sposobena aj hlucnostou pneumatik. Malym neduhom je zaradovanie 1. prevodoveho stupna, ale iba v zimnom obdobi. Inak je auto spolahlive, odkedy ho vlastnim som mimo garanciek nemusel do servisu, verim, ze podobne aj Atlis so svojim GLX-kom. A prirovnavat prave Fusion plechovke ak niekto ma Favorit, aj ked GLX, neviem ci je stastne.
Jaro
24/7/2011
Apple Mozilla
Ja som majitelom Fusiona 1.4 benzin od novembra 2008. Mam najazdenych 65000 km, okrem ineho cestu do Pariza a spat a poznam ludi, co s Fusionom presli pol Europy.
Co sa tyka jadnych vlastnosti, auto mi jedine "odskakuje" na jednom ieste, ktorym jazdim a to je spoj mosta pri vyjazde na rychlostku za Zvolenom smerom na Bratislavu.
Co sa hlucnosi tyka, vyssia hlucnost pri ruchlostiach 130 a viac, ciastocne sposobena aj hlucnostou pneumatik.
Malym neduhom je zaradovanie 1. prevodoveho stupna, ked ide trocha ztuha, ale iba pri nizsich teplotach.
Atlis
24/7/2011
Apple Chrome
Jaro - tak, ako som napisal vyssie, svojich zakaznikov si Fusion stale nachadza a evidentne su to ti, ktorym jeho vady nevadia, pripadne ich cez cenu jeho cenu s radostou prehliadnu.

Co sa tyka Favorita, napisal som, ze som ho vtedy mal, co neznamena, ze ho mam aj teraz a uz vobec nie, ze to bolo moje jedine auto a uz vobec nie jedine auto, ktorym som jazdil. Uprimne povedane, docela rad by som ho mal, pretoze to bolo vyborne, aj ked hrdzavejuce auto ;)

Neviem s akymi autami mas skusenosti ty, no bohuzial po mojich skusenostiach Fusion za smetiak povazujem a vzdy budem. Uznavam, ten na fotkach vyzera podstatne lepsie ako ten modry z pozicovne Avis-u, na plechacoch, ale moj celkovy dojem z auta to nemeni.
Palo
25/7/2011
Apple Mozilla
Pri pohlade na tento Fusion neverim, ze to Ford urobil. Pred mesiacom som isiel do noveho Focusu III (180k) a neviem si predstavit, ze by som mal jazdit na tomto. Ford mam velmi rad (uz druhe auto od nich), no niektore modely by radsej mali nechat na navrharskej doske.
Atlis
25/7/2011
Apple Chrome
Palo hovoris to tak, akoby bol Fusion na trhu tyzden. Ak si sa ale iba chcel pochvalit, ze mas novy Focus, tak vedz, ze tu nie si sam...
Palo
25/7/2011
Apple Mozilla
Vsetko v jednom, to priznavam. Nepochybujem, ze novy Focus bude celkom dobre predavany. Iba som chcel zaroven vyjadrit, ze Fusion sa mi vobec nepaci, nic viac. To, ze je na trhu uz dlho na tom nic nemeni.
Luky
25/7/2011
Windows Chrome
Som milo prekvapený z tohto testu, nemyslím test auta, ale test jazdenky. Som nečakal, že sa i toho dočkám, ale som veľmi rád a radšej budem keď to nezostane len pri tom jednom.
ssamoo
26/7/2011
Windows Opera
Silno ocenujem tuto rubriku, dufam, ze budete v tom pokracovat...odporucam sa zameriat na zaujimave kusky, mozno aj trosku drahsie..

K Fordu len tolko, ze to bolo jedno z TOP 5 najhorsich aut, v akych som kedy sedel, ci soferoval. Velmi zle. A to pritom bola najvyssia vybava s dvojfarebnym interierom :) a otrasnou a hlucnou 1.4 TDCi..
Laco
26/7/2011
Windows Firefox
Luky a ssamoo, dakujeme a velmi ocenujeme vasu priazen. Potesim vas, s testami jazenych aut budeme pokracovat pravidelne. Publikovane budu kazdy druhy piatok. S cenou sme trochu limitovani, zatial mame nastaveny isty strop, ale pevne verim, ze aj to sa casom zmeni a v buducnosti porastie. Ceny drahsich aut vsak s vekom prijemne klesaju, takze som presvedceny, ze nakukneme aj do nevsednych modelov. Este raz vdaka.
Dodo
26/7/2011
iPhone iPhone
V roku 2007 som si kupil vtdy faceliftovany Fusion s 1,4tdci. Bolo sice poriadne drahe ale na tu dobu asi jeena z najlepsich ponuk za dane peniaze na trhu. Na toto auto nedam doposial dopustit, je pravda ze je to aj vdaka tomu ze to bolo moje prve auto... Najazdil som na nom 30tis km kym islo vdaka novemu sluzobnemu autu z domu. A mozem povedat ze podvozok bol v porovnani s napri octaviou I. lepsi... Takze mam iba pozitivne akusenosti. Porucha ziadna.
Ale uznavam ze spracovanie a prevedenie bolo na urovni segmentu malych aut.
Btw. Ta laktova opierka v tomto testovacom aute nie je original!!! Ale domontovana, zrejme po predoslom majitelovi. Takze by som to nedaval ako minus. Original je pripevnena k vodicovmu sedadlu.
Avyr
11/8/2011
Windows Opera
Vďaka za dobrý test. Mám Fusion 1,6 benzín - 100k r.v. 2009. Áno, tá vyššia hlučnosť je dosť problém. Tak isto si treba zvyknúť na vzpriamené sedenie - kto je zvyknutý "ležať" za volantom, tomu to môže prekážať (samostatnou kapitolou je priestor pre spolujazdca s dlhými nohami vpredu ak za ním niekto sedí).

So 100 k motorom je to ale veľmi svižné dýnamické vozenie - ten odpich na semafóroch je nečakaný. Už viackrát som bol rád, že som si priplatil za ESP (dá sa tlačidlom jednoducho vypnúť) - predsa len svižný (na toto auto) motor a vyššia stavba karosérie (i svetlá výška) v niektorých extrémnejších situáciach robia svoje.
Napriek tomu, že sa s týmto autom daju svižne jazdiť aj diaľnice (len hluk a hrozba pokuty nutia príliš nevzďaľovať sa 130km/h), úžasné je jeho každodenné využitie (a pri ľahkej nohe je prijateľná spotreba). Do máloktorého kufra auta sa tak pohodlne nakladá nákup či kočík ako do Fusiona. Vyššiu stavbu karosérie oceníte pri nastupovaní a vkladaní detí do autosedačky, vyšší podvozok a malé previsy karosérie vpredu a vzadu pri parkovaní, na retardéroch či mimo kvalitných ciest. Spracovaniu by som vytkol len zatváranie dverí na úrovni aut B segmentu. No a daňou za nečakaný priestor v aute (a pomerne malý rozchod kolies) a snahou neurobiť s Fusiona ťažké auto je, že karoséria na jednej strane v úrovni lakťov po stranách dosť prečnieva nad kolesami (rozchodom náprav), na strane druhej v úrovni prahov sa významne zužuje (vidieť to najmä tak kde sa montutjú zásterky za predné kolesá).
Výsledkom je, že aj po použití predných zateriek auto sa dosť špiní ...

Celkovo je to auto, ktoré ponúka o dosť viac ako autá B segmentu, pričom si zachováva kompaktné rozmery. Samozrejme má svoje muchy, na ktoré si treba zvyknúť (ako každé auto). A
Avyr
11/8/2011
Windows Opera
Vďaka za dobrý test. Mám Fusion 1,6 benzín - 100k r.v. 2009. Áno, tá vyššia hlučnosť je dosť problém. Tak isto si treba zvyknúť na vzpriamené sedenie - kto je zvyknutý "ležať" za volantom, tomu to môže prekážať (samostatnou kapitolou je priestor pre spolujazdca s dlhými nohami vpredu ak za ním niekto sedí).

So 100 k motorom je to ale veľmi svižné dýnamické vozenie - ten odpich na semafóroch je nečakaný. Už viackrát som bol rád, že som si priplatil za ESP (dá sa tlačidlom jednoducho vypnúť) - predsa len svižný (na toto auto) motor a vyššia stavba karosérie (i svetlá výška) v niektorých extrémnejších situáciach robia svoje.
Napriek tomu, že sa s týmto autom daju svižne jazdiť aj diaľnice (len hluk a hrozba pokuty nutia príliš nevzďaľovať sa 130km/h), úžasné je jeho každodenné využitie (a pri ľahkej nohe je prijateľná spotreba). Do máloktorého kufra auta sa tak pohodlne nakladá nákup či kočík ako do Fusiona. Vyššiu stavbu karosérie oceníte pri nastupovaní a vkladaní detí do autosedačky, vyšší podvozok a malé previsy karosérie vpredu a vzadu pri parkovaní, na retardéroch či mimo kvalitných ciest. Spracovaniu by som vytkol len zatváranie dverí na úrovni aut B segmentu. No a daňou za nečakaný priestor v aute (a pomerne malý rozchod kolies) a snahou neurobiť z Fusiona drahé a ťažké auto je, že karoséria na jednej strane v úrovni lakťov po stranách dosť prečnieva nad kolesami (rozchodom náprav), na strane druhej v úrovni prahov sa významne zužuje (vidieť to najmä tam, kde sa montujú zásterky za predné kolesá).
Výsledkom je, že aj po použití predných zateriek auto sa dosť špiní ...
Celkovo je to auto, ktoré ponúka o dosť viac ako autá B segmentu, pričom si zachováva kompaktné rozmery. Samozrejme má svoje muchy (ako každé auto), na ktoré si treba zvyknúť ... dokonca ma aj svojskú eleganciu :-) Priameho konkurenta mal a má len u Suzuki (Ignis, SX4, samozrejme nie verzie so 4x4), no u nich zaostáva veľkosť a využiteľnosť kufra.
avyr
19/12/2012
Windows Opera
Ešte pár slov k hlučnosti - po zábehu ako sa dalo predpokladať sa hlučnosť znížila, ale aj tak Fusion nie je žiaden "tichošlápek". No a ešte taký detail - nejako nejdú dokopy (prepočítané) údaje o spotrebe na základe palubného počítača, palivomera a toho, koľko pri tankovaní do nádrže zmestíte (napriek tomu, že ručička palivomera je poriadne nízko ...). Kontrolku, ktorá varuje pred nízkym stavom paliva som preto radšej netestoval ...
Fikana
12/10/2014
Windows Chrome
Chcel by som reagovať na porovnanie Favorita s Fiusnom. Som zastancom aut z ČSSR a favorit bol v celku vydarené auto,no ako vojak v základnej službe som niekolko krát isiel domou stopom po dialnici z Prahy.V tej dobe sa z Ciech vozili favority na Slovensko aj po vlastnej osi to znamená že som sa niekolko krat viezol na funglovici a to bol rambajz .Ked Atlis dokáže ten istí cirkus z Fiusnom tak smeknem pred tebou ofinu ktorú nemám .Atlis tiež nie si najlepší sofer ked vymetáš všetký jamy.Pri tvojom porovnaní ---prirovnávaš neporovnatelnééééééé. Neduha FUCSIONA 1,4 benzín je velká spotreba 7--8,5l.Záleží ako ťa bolí nohaaaaa....s pozdravom Michael Jackson večne živí ako Lennin.
Vložiť nový príspevok
Téma
Jazdenka: Ford Fusion 1.6 TDCi
Meno *
E-mail *
Text príspevku *
Obrázok vložíte pomocou [img]url[/img]
* povinné údaje
Najnovšie príspevky