ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
bredo3
14/7/2011
Windows Firefox
nádherná je!!! I LOVE HONDA !
ssamoo
14/7/2011
Windows Opera
Accord je mazlik..ale chcelo by to uplne new one..
Atlis
14/7/2011
Apple Chrome
Accord je z hladiska jaznych vlastnosti fantasticke auto. Potreboval vsak dve zmeny. Lepsi akusticky komfort - ktoreho sa mu vraj po FL dostalo a lepsie benzinove motory, ktorych bohuzial stale nieto... Treba vsak povedat, ze 2.0 patri medzi tie najlepsie atmosfericke dvojlitre. Bohuzial, atmo dvojlitre vymieraju a preplnovane jednotky su uzivatelsky privetivejsie. Je totiz len velmi malo soferov, ktori budu ochotni len z cirej radosti vytacat motor k hranici 7500ot aby bola zabava...
aston
15/7/2011
Windows Firefox
Pod to sa podpisem, 2.0 v Accu je uplne super motor, by som povedal, ze lepsi ako 2,4 na bezne vozenie. Kultura chodu, vykon, spotreba momentalne best of 2.0 benzin. (v mojom sukromnom rebricku). Toto mala byt buducnost motorov a nie ekoteroristicke lowturbo. Ale suhlas jednoduchost s akou dosahuju preplnane motory vysokych priemernych rychlosti je nakazliva a "driet" za volantom aby to "slo" sa uz malokomu chce. Accu chyba slusny V6 a mensi diesel pre fleet.
MickeyMon
15/7/2011
Windows Firefox
2.0 je dobry motor, ale do 3000 totalne tupy. Blba 1.6 od Toyoty je v tomto pasme zivsia. Proste Valvematic lepsie reaguje v celom pasme voci VTECu. VTEC ma zasa vyssi a citelnejsi vrchol, je taky sportovejsi. Rozdiel je citelny aj pri porovnani so starsimy VTECami, proste eko normy.
Atlis
15/7/2011
Apple Chrome
Nemal som moznost priamo 1.6 VVTi porovnat s 2.0 VTEC, takze si nedovolim ich hodnotit, v kazdom pripade po prekroceni 4500ot je VTEC nehorazna pila.
aston
15/7/2011
Windows Firefox
No to sa porovnat ani velmi neda. Kedze na Accu sa da v pohode jazdit na ke od 60 a ma dost dlhe prevody, by som nepovedal, ze ten motor je mrtvy do 3000. By som to skor opisal ako do 3000 klasika atmo dvojliter a potom pila :). Inac 1.6 je trosku kratsie sprevodovana a aj Auris je lahsi. Skratka subjektivne sa moze zdat, ze ide lepsie trebalo by ich postavit vedla seba.
ssamoo
15/7/2011
Windows Opera
Hm, no ja teda neviem ako 2-liter ale 1.6 VVTL-i (Valvematic) je tiez zabavnejsi az od 3000 tis vyssie :)
MickeyMon
16/7/2011
Windows Firefox
Sorry, moj preklep. Myslel som 1.8 108kW. Avis vs Accord.
Jazdil som novy Accord 2.0 115kW a FR-V 2.0 - starsi motor 110 kW.
Suhlasim, ze aj valvematic oziva nad 3000, ale nie je tam taky skok. Valve je dole zivsie, tahavejsie, linearnejsie a to pritom ten motor kritizuju za slaby tah (no ano, lebo nemci robia uz len turbo a kompresor).
Valve 1.8 sa zoberie aj od 1500, VTEC 2.0 je pod 2000 nepouzitelny (alebo teda o dost lemravejsi). Pritom oba maju na 6ke pri 2000 presne 80 km/h.
Spotreba bola o nieco vyssia na Accorde, ale tak cca max. do 1L.
Ak Accord, tak 2.4., co TTT nema. Alebo starsi diesel 140 PS bez DPF.

Honda ma sklamala este jednou vecou - koroziou. Podobne ako Mazda a Subaru.
Rocna predvadzacka nemoze po par kamienkoch korodovat na kapote - plech inak mechanicky neposkodeny ! Mazda 6ka zasa spodok + kadejake oderky (2 rocna ???). Rocny Forester predvadzacka s 2000 km mala vlnovce vyfuku ako 10 rocny FIAT.
Accord mal jedznoznacne aj dnes najlepsie riadenie a radenie. FRV bolo ale zasa na opacnom konci - ano ine urcenie, ale je to HONDA ci nie ? CRV ma sklamalo systemom 4x4 ale to je na dlhsie.
TTT ma najnizsiu cenu za garancky (medzi JPN? cars).
Proste na konci mi vypadol najpohodlnejsi Avis s najslabsim radenim (Accord vs Mazda6 vs Avis) nie zlym, je presne a bezproblemove, ale ti dvaja su dalej.
Motor vs vykon(priebeh) vs spotreba je Avis zasa v predu (na bezne jazdenie). Mazda (2.0) sa nehanbi a dokaze spapat naozaj dost ...
Avis je limo, Accord chce byt sportovejsi s 2.4 sa mu to aj dari a Mazda 6 je tak medzi nimi.
Atlis
16/7/2011
Apple Chrome
Avensis T27 som s 1.8 jazdil a od 1500ot teda urcite nezaberie.

Avensis mal ale oproti Accordu dve hlavne vyhody - Avensis je lahsi a preto je na tom dynamicky tak ako Accord a je podstatne, ale podstatne tichsi. Po FL sa vraj vela zmenilo, ale pred nim bola 130kmh otravna, kdezto v Avensis bolo hrobove ticho. A ako si spravne poznamenal, radenie a riadenie Accordu je na uplne spici.

Ceny prehliadok - neviem, u nas sa to lisi od servisu po servis.

Korozia - pokial ide kamienok na plech, hrdzaviet bude kazde auto. Mazda 6 hrdzavela v minulej generacii strasne. Ja ked som videl spodok mojeho auta po 6r, tak som neveril v ako je dobrom stave.

Btw 2.4 bola v T25. Nepriliz uspesna motorizacia. prekvapivo 2.4 Accordov vidam docela dost.
MickeyMon
16/7/2011
Windows Firefox
No ... zaberie, len zalezi ako sa na to pozeras. Ak presadas z turba, tak mas pocit, ze nie. Zaberie nie je to iste ako trhat asfalt. Ale viditelne zrychluje.
A dalsi dodatok je, ze kolko km malo to testovacie auto, lebo do 10 tkm, je Valve slaby celkovo. Prve ozitie pride po 5 tkm a dalsie po 10 tkm.

Kamienok na kapote - dost si vedla, 3-5 rocny dobity Avis z pozicovne taketo nieco nepoznal (aj ked bol zhumplovany dost - prasknuty naraznik a pod.).

2.4 v Avis vraj nebol nic moc, ten od Hondy (200 PS) je asi inde.

Prehliadky DE (co som zistoval):

TTT - od 180 Euro po 15 tkm (druha cca 250)
Mazda - od 250 Euro po 20 tkm (druha cca 330)
Honda - cca 450 Euro po 20 tkm (druha ??? )
Atlis
16/7/2011
Apple Chrome
V PL z toho co som nasiel vychadza prva prehliadka na Avensis aj Accord priblizne rovnako - 700PLN/175E...

Kamienok - mal som odstrbeny lak pri lavych zadnych dverach v rohu (nepytaj sa ma ako sa to stalo, neviem) a normalne to hrdzavelo. Ked mi svacol vietor dverami o murik pri garazi, tak mi ta cast chytila pekny hrdzavy nadych uz po par dnoch. Plech je plech. Ak poskodis lak aj zaklad, hrdzaviet bude. No a hadam vies, ze narazniky su plastove...

Co sa tyka zrychlovania, jazdim aj atmosferami, takze neporovnavam s turbom... Isteze bude viditelne zrychlovat. Vyse 100kW motory budu viditelne zrychlovat v 1400kg aute vzdy. Testovany Avensis mal najazdenych asi 2000km, Accord iba 700km, cize surove oba.
ssamoo
17/7/2011
Windows Opera
V zime 2009 mi niekto(mozno aj ja) urobil skrabanec na kapote. Hlboky az do plechu, dlhy asi 5cm. Nebol odvtedy opravovany, kedze po poslednej zime sa tam objavilo zopar oderkov od kamienkov, avsak nehrdzavie vobec, takze zalezi trochu aj od plechu..
Atlis
17/7/2011
Apple Chrome
nehrdzavie iba hlinik a karbon chlapci...
ssamoo
18/7/2011
Windows Opera
Karbonovu kapotu nemam, usudzujem podla vahy :P A hlinikovu asi tiez nie, usudzujem podla vahy :P
MickeyMon
18/7/2011
Windows Firefox
Atlis:
Neviem ako v PL ale HONDA je v DE nenazrata - maju radovo nizsi pocet predajcov a servisov ako TTT (aj to bol dovod pre TTT).

Chcel som tym povedat, ze HONDA ma slabsi lak a asi malo vrstiev. Ano TTT zacne hrdzaviet, ked ju zdriapes na plech. Ale ta HONDA nemala inak poskodenu kapotu. Ked som predaval A4 cez 200 tkm, tak predna kapota namala ziadnu koroziu - v povodnom stave (od kamienkov bola dobita dost - aj male priehlbinky). HONDA je podla mna o dost "citlivejsia". Avisy z pozicovne mali tiez dost tukancov, ale hrdza nebola nikde. Je mi jasne, ze narazniky su plast, ale zlomene narazniky poukazovali na to, ze sa s tym nejazdilo ako "s princeznou". HONDA ako posledna zacala davat zaruku na prehrdzavenie na 10 rokov. V roku 2006 ! A to len na Accordy - FRV stale len 6 rokov. Accord nebol celopozink. Civic pred "UFOm" vobec (teraz neviem).

Zrychlovanie - no ja som testoval obe auta co mali cez 15 tkm. Avis 1,8 dokonca toci na 6ke pri 80 km/h len 1750 ot/min. V HONDE sa sedi nizsie a Avis mal slabsi motor, ale aj tak sa mi zdal Avis tam dole zivsi. Proste priebezne nastavovanie ventilov je lepsie ako VTEC. Mozes porovnat aj tabulkove hodnoty, pricom Avis je lahsi, ale vyssi a slabsi motor. Len tak pre info - max speed ma Avis pisanu 200 km/h, ale da 215 GPS a to ho zastavi obmedzovac rychlosti (tak toto je podpasovka od TTT).
Avis v eko rezime ide za 5 litrov ! HONDA nie, ale tu som mal velmi kratko ...
Vložiť nový príspevok
Téma
Nová Honda Accord (2011)
Meno *
E-mail *
Text príspevku *
Obrázok vložíte pomocou [img]url[/img]
* povinné údaje
Najnovšie príspevky