ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
MickeyMon
17/12/2010
Windows Opera
Moderny benzinovy motor ... co to je ? Turbo benzin sa robi uz min 30 rokov, priamy vstrek min 10. To blato typu TSI ?
14000 Euro za naftu nie az tak vela, ale do 100 tkm mozem menit taky DPF za 1700 Euro a za dalsich 30-50 tkm vstreky, turbo atd. Kedy sa mi to vrati ? Ako mozem verit dieslu so vstrekmi vyrabanych s presnostou na desatinu mikronu a paliva fusovaneho "na desiatu". A to ratame beznu naftu alebo premiovu ?
A co pri -15 ? Startuj startuj vykrucaj vykrucaj ...
Ked sa povie A tak nech aj B.
Richard Hombauer
17/12/2010
Android Android
Som priaznivcom benzinovych motorov a TSI motory povazujem v kategorii aut pre pohodove jazdenie na spotrebu za idealne. Da sa s nimi velmi usporne jazdit, ale sucasne nemam s nimi problem predbiehat aj bez vytacania do 4000 otacok. Mam tiez velmi rad motory ako Civic 1.8 ci Auris 1.6, zboznuju vysoke otacky no dokazu jazdit uzasne ekonomicky, ale urcite nepatria do SUV. Sportage ma od jazdy v Civicu daleko, a tak sa nan pozeram aj ako recenzent.

Vdaka za kazdu konstruktivnu kritiku. Ale uprimne, Ty by si si Sportage 1.6 GDi kupil?
palino
17/12/2010
Windows Firefox
Ahoj.pekný test.ale 2.0 CRDi 4×4 vo výbave LX za 21000 eur to som este nevidel?!
myslíš po "ukecani predajcu" ??
Atlis
17/12/2010
Windows Chrome
MickeyMon - vsetko pekne, ale ja mam diesel s najazdenymi 160tis km a nemenil som ani filter, ani vstreky, ani turbo a nastartuje bez problemov aj pri -15C. Nezabudaj, ze nie vsetky diesle na svete su vylagrovane VW co maju na tachaci 150tis a v skutocnosti tak na mesiac a spat...

Cielova skupina 1.6GDi je jasna - mamicky, ktore vozia deti do skoly. Ten kto jazdi 99% casu iba po meste nema dovod kupovat nieco ine ako takyto motor. Dynamika je na mesto absolutne postacujuca a spotreba nikoho nezruinuje. Dokonca ani pohon 4x4 nie je potrebny.
fero
17/12/2010
Windows Opera
KIA sportage je velmi pekne auto ale uplne nevhodhy motor ako Richard povedal ked benzin tak urcite TSI motor lepsi priebeh krutiaceho momentu ale ja osobne by som zvolil maloobjemovy tdicr motor s vykonom okolo 250-270NM 105-120koni samozrejme s pohonom 4x4.Co tak Yeti,Oktavia kombi cena do 21000eur alebo si priplatit na okt.scout akcia do 26000eur.
Richard Hombauer
17/12/2010
Windows Firefox
palino, presnejsie 21 684 eur, a nie jediny kus :)
http://autobazar.autovia.sk/kia/sportage/?page=2&made[from]=2010
ssamoo
17/12/2010
Windows Opera
Achjaj a ludia si budu stale hovorit to svoje. Vsimajte si, co napisal Atlis vyssie. Ak to bude auto pre mamicku s detickami a jazdit bude 99% v meste a cez vikend max k babke po okreskach, tak sa jej bude tento benzinak hodit. Skoro nulova udrzba, fajn spotreba, vykon pri podradeni na nizsi stupen dostatocny, v zime netrpi kratkymi jazdami.

Dalej je treba rozdelovat medzi turbo-benzinom a TSi. TSi je motor od VW a je to marketingove oznacenie. OSobne by som turbo-benzinu veril tak max od Subaru.

A dalsia vec je, co sa tyka kvality naftakov. Nie vsetky trpia neduhami ako ma VW group a ich (ne)podarene TDi. Toyota, Honda alebo aj Mazda, robia dizle, ktore frcia bez najmensich problemov aj po rokoch..
fero
17/12/2010
Windows Opera
Osobne by som to manzelke za 18000 eur nekupil.Ked benzinak GLOF tsi,C4,P308 s VTI od BMW su ovela lacnejsie okolo 15000eur.
Atlis
17/12/2010
Windows Chrome
jasneee :) a cim teraz jazdi tvoja manzelka?
ssamoo
17/12/2010
Windows Opera
Tipujem, ze na Endeavour OV-105..
MickeyMon
17/12/2010
Windows Opera
Richard Hombauer:
No pravdu povediac, ja by som si Sportage nekupil vobec - nie som SUV fanda. Do terenu slabe, na dialnici zere a slabe, v meste neohrabane, zbytocne draha prevadzka. Mamicky s detickami maju problem vobec cuvat a videl som ako to dopada.

Atlis:
Takze mas auto od nova a vies co sa s nim robilo. Jazdis aj casto kratke trate do 5 km. Parkujes von pri -15 a tankujes, kde pride. Spravne ?

Ssamo:
Skoro 100% suhlasim, az na jednu vynimku a sice ... Toyota, Honda, Mazda maju takisto problemy s dieslami, mozem dolozit odkazy na nete (fora, clanky v nemcine a pod.)
Mal som diesel a okrem spotreby to bolo horsie ako s benalom. Ale to tiez uz celkom neplati.
Atlis
17/12/2010
Windows Chrome
Ano, mam auto od nova. Ano jazdim s nim kratke trate do 7km, v praci parkujem von do -15C, doma v garazi a tankujem kde pride.
MickeyMon
17/12/2010
Windows Opera
Takze auto nestoji nikdy vonku pri -20 12 a viac hodin. Rano startujes defacto stale nad nulou. To mas co za super karu ??? To sa mi nechce verit, ze no problemo. DPF a vstreky nie su na to stavane. No pochval sa, dieslisti radi zabudaju na problemy.
Atlis
17/12/2010
Windows Chrome
Auto stoji na mraze 8 a viac hodin po tom, co sa poriadne nestihlo zohriat, tak neviem o com melies. Jednoducho nemam s motorom ziaden problem ci sa ti to paci alebo nie.
MickeyMon
17/12/2010
Windows Opera
Tak sa drz tej T25 ... je mi to jedno.
fero
17/12/2010
Windows Opera
Altis-to je predvianocny zhon dobre sme sa zasmiali takze k otazke Oktavia 1.6tdicr,Fabia 1.4 16V 101k,Golf2.0tdicr priškrteny na110k prečo to chceš vediet asi chceš ofrflat tieto auta.
liwest
17/12/2010
Windows Firefox
Přečetl jsem si tento test..A nemohu podle svých zkušeností s tímto názorem na ten motor souhlasit..Podotýkám nevlastním toto auto..Ale měl jsem možnost s ním jet 500 km v pěti lidech..A mohu s plným svědomím říci je plně dostačující na normální jezdění..V tom mi dává za pravdu i např tento test a mnoho jiných.. http://www.auto.cz/test-kia-sportage-1-6-gdi-53185
Měl jsem možnost jezdit v 1,6 benzínu v Ceedu a ten motor je trochu o něčem jiném...Četl jsem i vaši recenzi na Yeti s 1,2 TSI..Ten tam pomalu vynášíte do nebes..Objektivita by možná měla být vice na místě..Jinak rád chodím na tyto stránky,ale nevraživost jakou jste tento test začínal opravdu není na místě..Opravdu nic ve zlém ,ale toto nebyl objektivní test..Hezký den..
fero
17/12/2010
Windows Opera
Liwest- ci bol objektivy alebo nebol je tazko hodnotit su to subjektivne pocitove nazory ale hodnoty nepustia 99kw-6300ot/min,165nm-4850/min spotreba 7.9l to nie su vhodne hodnoty pre tak velke auto vsetko je ulozene vo vysokych otackach nepouzitelnych mozna pre clio,206.TSI 1.2 77kw-5000ot,175nm od 1550-4100 spotrba6.8l!!!!!
Atlis
17/12/2010
Windows Chrome
feri, nechcem nic hovorit, ale mas fabiu 1.4 16v 101k. To auto dosahuje najvyssieho vykonu pri 6000ot a maximalny krutiaci ma 126Nm, pri tusim 4500ot... na stofke je za 11,6s papierovo. kedze som takou fabkou jazdil, urcite to nie je ziaden lenivec a ten maly motor dokaze s tym 1100kg autom docela zacvicit, pokial sa clovek neboji otacok.

kia ma max vykon 135k, hmotnost 1380kg, max vykon aj krutiaci moment posunuty len o par otacok vyssie. na stovke je o pol sekundy rychlejsie ako ta tvoja fabca a este o nieco rychlejsie ako octa v diesli ktoru mas... to auto ma presne taky vykon a bude tak dynamicke ako tvoje auta. takze zatvor oci a predstav si ake to je. potom asi pochopis, ze sa s tym autom da normalne jazdit, aj ked iste, na nejake piratenie to nebude. no a spotreba? ked sa s tym da jazdit mimo mesto za 7, tak nevidim ziaden problem.

risovi rad pripomeniem, ze jeho sukromne bravo robi stofku za 1,5s viac ako tato kia a pokial viem, nikdy sa velmi na vykon nestazoval...

no a nakoniec. ked sa sedi v aute tak malom ako je fabia ci v relativne nizkom ako je bravo, moze sa zdat, ze auto ako sportage nie je dostatocne dynamicke, pretoze stofka vo fabke je uz hukot, ale ak sa nemylim, riso napisal, ze aj 3700ot pri 130kmh v kii nerusi, lebo je dobre odhlucnena...

niekedy mam dojem, ze sa vsetci zblaznili. 60-70% vodicov jazdi v crepoch s vykonom nizsim ako tato kia, ale vsetci su velice rozmaznani z papierovych hodnot aut, ktorymi takmer nikto nejazdi, pretoze nakoniec aj tak vyhra pohlad do cennika... takze sa este raz zopakujem - ta kia nie je dialnicny letec, ale na normalne jazdenie musi stacit.
orion
18/12/2010
Windows Firefox
mne sa "páči" ako všetci "kupujú manželkám" (asi sú bezprízorné a nemajetné a bez príjmu) autá typu velké krabice, a potom človek v aute s normálnou výškou v meste prd pred sebou vidí (tie kravy [vysoké autá] sa totiž pravidelne najradšej ešte aj natlačia čo najviac nalavo na centimeter na stredovú čiaru) - to sa mi napríklad v Rakúsku v tomto smere jazdí lepšie, tam sú "vysoké kravy" väčšinou zo Slovenska, miestni sú najrozšírenejšie v autách +/- strednej triedy a nepremrštenej výšky hodnej vžitého mena "osobné vozidlo".
Ospravedlňujem sa že som nečítal celý článok (táto konkrétna Kia ma takmer irituje), ale Richard písal že auto váži takmer identicky ako ceed takže ten motor je tam v rámci automobilky nevybočujúci z rámca = kvázi adekvátny ich línii.
Mne sa na rozdiel od ostatných uvedené vozidlo naživo vôbec nepáči, vyzerá ako nahonené do velkosti (mne neesteticky), čo potvrdzujú aj hmotnostné údaje. Takže skutočne auto je čím je, natiahnuté aby si cielová skupina s dobrým pocitom mädlila ruky, aký "kus auta" kúpou získala. Tento trend je mne nesympatický, ale v niektorých končinách dosť populárny (mať akože velké vozidlo, ktoré je zdanlivo velkým bez praktického dôvodu, najčastejšie len preto, že v ňom ide žena - to už čo je za iróniu)

A to som ešte zvedavo čakal, s čím prídu po starej Sportage, ktorá disponovala archaickým designom akoby z roka 1986 a potrebovala obnovu ako "sol" - a dopadla takto neslávne.
fero
18/12/2010
Windows Opera
Altis- Fabiu mam 7 rokov pravidelne servisovanu v znackovom service nie je to ziaden šrot s autom som nemal ziadne problemy bodaj by ta KIA tolko vydrzala neviem odkadial si zobral ze Fabia 100-vke huci nehuci ani pri 160.A oktavia to je ina kava !! Ja neberiem ake ma auto zrychlenie ale aku ma pruznost 3,4,5 rychlostnom stupni a to je problem u KII a este koeficient odporu vzuchu .Porovnanie pruznosti okt.1.6tdi 80-120 4.r.s 8.5sek 5.r.s 14.5sek KIA minimal 6-8sek. horsie takze mas problem pri predbiehani a to je vazni problem a ohrozujes vlastny zivot naco take auto ked tak do toho 2,0crdi a vysie ked nerobia turbo benzin!!
liwest
18/12/2010
Windows Firefox
Fero

Nechci se tu pouštět do nějakých velkých diskuzi..Jsem naopak vděčný autorům těchto stránek za tyto testy a názory...
Jen jak ted píšeš k pružnosti motorů tak si trochu mimo...Tady je výpis z testů Ceeda s 1,4 66 KW motorem a srovnání s Golfem... http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=803&t=1128577

Ta 1,6 GDI má pružnost oproti té 1,4 66kW v Ceedu zase trochu jinde...Je lepší znatelně...Jezdil jsem v obou autech tak mluvím z praxe ne jen ,když si něco někde přečtu..Měj se..
Atlis
18/12/2010
Windows Chrome
feri - zase problemy s citanim s porozumenim? diesel bude mat vzdy lepsie pruzne zrychlenie kvoli vyssiemu krutiacemu momentu ako atmosfericky benzin. no ak zacnes vyuzivat potencial benzinoveho motora tak ako mas, cize vyuzijes postupne radenie, nema ten tvoj diesel ziadnu sancu. zapametaj si, ze auto nejazdi na krutiaci moment, ale na vykon. aby si to pochopil. ak pojdes na 5ke 60kmh v octavii, tak bude ona akcelerovat rychlejsie ako kia s benzinom. no staci, ze vrazis na tom benzine dvojku a nema diesel sancu...
fero
19/12/2010
Windows Opera
LIwest- v pruznosti nie som mimo mam s tim osobhu skusenost co sa tyka toho testu je to mozne ale autor zabudol nieco povedat ze golf ma natiahnute prevodove stupne 3,4,5 a toci o 400 otaciek menej ako KIA neviem si predstavit ako by sa chovala KIA s takymi prevodmi.
fero
19/12/2010
Windows Opera
Altis-prave preto do takeho auta CRDI.Na co my je vykon ked nemam silu na tak velke auto mas v tom velky gulaš pravdepodobne asi jazdis na starej Sportage 2.O 16V benzin 104kw pri 6500ot 184nm pri4500ot spotreba 10L hotova katastrofa lutujem ako si padol a kup si pod stromcek lepsie auto alebo ti darujem 2-rocneho golfa 2.0tdicr 81kw 250nm alebo mozes vyskusat kamaratove novu X5 600nm pri 1750ot spotreba 8.5L A POCHOPIS CO JE SILA STASTNE A VESELE .
Atlis
19/12/2010
Windows Chrome
feri, ja jazdim 5r 85kW dvojlitrovym dieslom sukromne a 1r 103kW dvojlitrovym dieslom sluzobne. draha ma 51kW benzin, tym tiez jazdievam dost casto. planujem sukromne vymenit diesel za priblizne 132-135kW turbo benzin. staci tak? ale ak mi chces darovat toho diesloveho golfa, tak daj adresu, kde si ho mozem ist vyzvihnut.
fero
19/12/2010
Windows Opera
altis-Drzim ti palce aby si si zadovazil tak vvkonny motor dufam ze nie do Q7- cisterna benzinu co sa tyka golfa jezisko chodi 24.12 SAVV uzisito.
Atlis
19/12/2010
Windows Chrome
:) nemam rad SUV, takze Q7 urcite nie :)
luky
31/12/2010
Windows Internet Explorer
kto vela nenajazdi/30 000 rok/,tomu sa diesel neoplati.Na kratke vzdialenosti sa pomaly zohrieva a ten DPF filter je poriadna sracka.Zaujimave ze o tom vam ani predajca vela nepovie hlavne len kup a potom tu budes chodit a platit za cistenie.A k tej spotrebe co je v teste skoro ziadny rozdiel diesel benzin tak nevidim dovod kupovat len diesel ktory tu tak ospevuje.Tiez som rozmyslal nad kupou sportage ale chvala panu bohu a mojej zene som sa nakoniec rozhodol pre hondu crv.Ta kia vyzera zo zadu ako hrbata koza a kufor akurat na maly nakup v tescu. Ale to GDI zese nie je na zahodenie.
fero
31/12/2010
Windows Opera
Dnes je uz samocistiaci DPF filter staci prejt 20km a filter sa precisti mam to vyskusane,ale filter sa malokedy zaplny treba najazdit okolo 300km po meste za studena.
MickeyMon
10/1/2011
Windows Opera
fero:
zalezia na akom aute, ze ... taka mazda a bmw so spatnym systemom ti zasere motorovy olej. A stale nevies, aku zivotnost ma DPF.
20 km, ale nie v meste ... takze hybaj rychlo hladat vypadovku.
fero
11/1/2011
Windows Opera
MickeyMon-neviem aku ma zivotnost DPF mozna okolo 120.000-150.000km vsetko je to idividualne zalezi ako casto do roka ten filter zaplnis a aku naftu pouzivas samozrejme tych 20km pri 1800ot/m mam 4.roc. zaruku takze ma to momntalne netrapi.
MickeyMon
12/1/2011
Windows Opera
No Fero, sam si odhalil, ze treba premiovu naftu, takze sa dnes diesel fakt oplati ... 4 rocna zaruka ? No ano, dufaj, ze ti ju aj uznaju, alebo ta obvinia, ze nevies jazdit. DPF = Der Pure Frust
fero
12/1/2011
Windows Opera
V mojom pripade som presedlal po 15-tich benzinu do nafty a branil som sa naftaku ale dal som sa prehovorit,ked benzin tak male auto do mesta pre mazelku ale inac do beninu by som nesiel samozrejme nove auto.Mne sa 1.6tdicr oplatil, lebo cenovy rozdiel 1.4TSI bol len 550eur za 1,5rok. sa my to vrati. S tou naftou ,tankovat kvalitnu naftu a nie spod ruky.
MickeyMon
12/1/2011
Windows Opera
1,6 TDI vs 1,4 TSI by som asi tiez bral TDI, ale ja som sa radsej obratil na ineho vyrobcu ...
fero
12/1/2011
Windows Opera
Tak sa obrat na rusku Ladu alebo na rumunsku Daciu vela stastia s vyberom akoze auta.
MickeyMon
13/1/2011
Windows Opera
Moze mi niekto vysvetlit premazavanie fora ?
Fero je admin, alebo ma "kontakty" ?
Co je toto za politika ...

Inak Fero, ja som vzdy zatial vlastnil len strednu triedu, tak neviem o com tu tocis.
Rado
14/2/2011
Windows Chrome
Tak na začiatku sa mi páčila, ale s odstupom času ,už moc nie.. A chcel by som vedieť váš názor.. Táto Kia Sportage s 2,0 benzin, alebo Nissan Qashqai 2,0benzin I way neviem, ale tak Qashqai mi pride ako lepšia voľba..
aston
14/2/2011
Windows Firefox
Tazko povedat, skor je to o osobnych preferenciach. Nissan je stary model, prevereny po Fl takze by mali byt vychytane vsetky muchy. Na druhej strane Kia bude novsia konstrukcia a tiez treba brat zaruku a povedomie pri naslednom predaji, kde Kia ma image s rastucou tendenciou aka "slovenska znacka". Rozhodne mi pride pohon 4x4 subjektivne prepracovanejsi od Nissanu vzhladom na dlhodoby vyvoj. Velmi diesle nemusim, ale preco benzin 2,0? V takom aute to bude zrat a nepojde. Radsej potom uz 1.6 asi.
Rado
14/2/2011
Windows Chrome
Kia na zaciatku sa mi pacila viac, ale s odstupom casu ani moc nie.Mas pravdu zaruka 7rokov, ale neviem do KIi sa nejako bojim ist, Nissan mi pride skor ako lepsia znacka.A ten motor tak diesel nepripada do uvahy (nespravim tolko km) a 2,0 mi pride lepsia volba do takeho "vacsieho" auta.. Ci ta 1,6 je pruznejsia oproti 2,0? Dik
aston
14/2/2011
Windows Opera
Pruznejsie urcite nie, ale bude stat menej, zrat podobne (v urcitych rezimoch menej) a skor to potom predas. Znamy ma Sportage po Fl 2.0 a jazdi po meste za 13+ priemer lahko cez 10. Nove modely mozno okolo 9 mix, mesto to iste. 1.6 nebude na dlhe trasy, ale bude uspornejsia. Vsetko zavisi ako jazdis, ake mas navyky a potrebu sa "rychlo pohybovat". Ani jedno z tych aut nie je rychle, to je jedno z akym motorom. To narazam na tu pruznost.
Atlis
15/2/2011
Windows Chrome
Auta treba jednoznacne vyskusat na vlastnej kozi. Ja osobne by som ale pockal na 1.7 biturbo diesel pre Kiu. Vtedy dostane to auto ten spravny motor. 1.6GDI je velmi slusny motor - do nizsej strednej, ale Sportage je s nim vhodny iba na jazdenie po meste. Dvojlitrovy benzin je pazravy, dvojlitrovy diesel stary a 1.7CRDI je vhodny iba pre kludnejsie povahy aj ked urcite si lepsie poradi s dialnicou ako 1.6GDI. Kvasak ma az na 2.0dCi vsetky motory totalne nahouby...

Ja davam hlas Kii. Poruchovosti by som sa nebal, Kia Ceed sa umiestnila na hornych prieckach TUV medzi autami 2-3r, Sportage na tom nebude horsie.
Rado
16/2/2011
Windows Chrome
MickeyMon : Tak to mas pravdu.. Dialnice jazdim, len zriedka (to by sa dalo prezit). A rozmyslal som a mas pravdu asi zbytocne pojdem do 2,0 lebo aj dost casto jazdim mesto takze asi ta 1,6 by bola idealna.Takze ta 1,6 je dostacujuca na standardne jazdenie? Dakujem vam za rady.Ale ako vravis musim si ju ist vyskusat na zivo.
Atlis
16/2/2011
Apple Mozilla
Ta 1.6GDI bude uplne ok do rychlosti okolo 100-110kmh. Cize okresky a mesto. Ak tak jazdis, kludne ber.
Riki28
2/3/2011
Windows Opera
ssamoo: paci sa mi ako tu vypravate ze mate najazdene 160 000km a nemuseli ste menit filter pevnych castic. To preto lebo do starych motorov sa davat nemuseli. Ale Filter pevnych castic je spotrebny material ktory ma obmedzenu zivotnost a menit sa musi vzdy, jedno aky je vyrobca. Mozno nevyhoda VW aut je to ze ked elektronika ohlasi ze filter pevnych castic je uz nepouzitelny, vyhodi chybu a zablokuje motor. Lenze to je iba o poctivosti vyrobcov. Auto vie bez problemov jazdit aj bez neho. Ale to co potom clovek dycha ze takym autom je fakt svinstvo(aj za vsetkymi starymi dieslami). My mame vo firme TDI od VW group a na niektorych je najazd 300 000km a na motore sa nemenilo vobec nic. Spominat tu bezporuchovost japoncov u dieslov je ciste klamstvo alebo nevedomost, japonci vedia robit iba benziny a ked maju diesel tak vacsinou je to koprodukcia europskej automobilky.
Atlis
2/3/2011
Windows Chrome
:D dobryyyy

Toyota si robi diesle sama. Vzdy. Ina vec je Nissan ci Mitsubishi. Problem je v tom, ze VW nevie robit ani diesle, ani benziny...
fero
2/3/2011
Windows Opera
Tak preto bude Suzuki odoberat od VW 1.2tsi lebo nevedia robit benziny alebo naopak?
Atlis
2/3/2011
Apple Mozilla
Odkedy sa Toyota pise Suzuki? A vies o tom, ze VW vlastni Suzuki?
MiFi
2/3/2011
Windows Firefox
Dámy a páni musím sa (chtiac-nechtiac) pripojiť ku kritikom(napr.liwest).
Tester-recenzent by si mal uvedomiť realitu a písať-porovnávať s nadhľadom!
VW - urobil dobrý motor naposledy(nemyslím upravený ale základnú verziu) cca v 80-tych rokoch min. st.. A vývojový trend od vtedy prebrali iné automobilky!
Nezmenilo sa len jedno - známa automobilka od susedov má v názve, čo sa deje s peniazmi za ich výrobky!
A rozhodne ak nafťák - tak od renaultu(aj licenciu), ak benzín - tak japonca(aj licenciu)!
aston
2/3/2011
Windows Firefox
Ale zas to neprehanajme. Ak naftu tak BMW ak benzin tak BMW :), bavim sa o autach :D, tz objem aspon 2 litre.
Vložiť nový príspevok
Téma
TEST: Kia Sportage 1.6 GDi
Meno *
E-mail *
Text príspevku *
Obrázok vložíte pomocou [img]url[/img]
* povinné údaje
Najnovšie príspevky