ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
Fizzy
24/6/2010
Windows Chrome
Preklep "Klimatizácia obrahuje nápis"
Toto Sorento aj novy Sportage sa mi dizajnom naozaj paci. Len ten TEST sa mi zda dost strohy. Asi najmenej putavy zatial co som tu cital. Len 2* odomna.
Atlis
25/6/2010
Windows Chrome
Fizzy a take perly ako "do terénu príliš tvrdý podvozok, tempomat trhá vozidlom a po vypnutí motora sa deaktivuje" ti nevadia? :P
riso
25/6/2010
Android Android
Fizzy, toto je jeden z najdlhsich testov s najvacsim poctom udajov na tomto webe. ;) Atlis, ani jednu poznamku nechapem. Tempomat sa jednoducho vypinat s motorom nema. Tiez to trhanie vozidlom je neprijemne. Nezazil si to, ja na to pre istotu upozornim a Ty to kritizujes. Zvlastne. Podvozok je naozaj tvrdsi.
Atlis
25/6/2010
Windows Chrome
No neviem riso, ale to, ze sa tempomat vypina, je uplne normalne a tvrdsi podvozok v terene je uplne ok. Typicky terenne auta s ramovou konstrukciou a listovymi pruzinami akurat makke nie su...
Richard Hombauer
25/6/2010
Windows Firefox
Nuz...to, ze sa tempomat vypina (deaktivuje) po vypnuti motora standardne nie je. Niektore automobily to maju tak, ine inak. Pri Lagune, Accorde a podobnych, kde sa sedi nizsie nez v SUV, skor potesi obmedzovac rychlosti, lebo davat nohu z akceleracneho pedala moze byt kontraproduktivne a menej pohodlne. Ale styl jazdenia v SUV je pohodovy, s vyssim posedom, a tak je tempomat skor ziaduci. A kedze sa vypnutim motora vypina aj tempomat, treba ho vzdy najprv aktivovat, a az potom nastavit rychlost. Vzdy dve operacie, co je niekedy zbytocne. NIektore auta maju vyhrievanie sedadiel, tempomat a podobne funkcie riesene mechanickymi tlacidlami. Stlacene tlacidlo funkciu natrvalo zapina, uvolnene funkciu vypina.

Jedine, co tym vsetkym chcem povedat je, ze som upozornil na funkciu, ktora nie je dvakrat prakticka. Ak Ti to nevadi, nic sa nedeje. Iny citatel bude mozno rad, ze som na to upozornil. Tempomat na Sorente jednoducho ani zdaleka nie je idealny a neviem, preco Ti vadi, ze toto je jedina recenzia, ktora sa snazi objektivne napisat aj o inych funkciach, o ktorych si sa nikde inde v SK/CZ nemal sancu docitat.

K podvozku. Ak Ti ten tvrdsi podvozok vyhovuje, budiz. Pred testovacou jazdou na Sorente budes o tom, vdaka tejto recenzii, informovany. Vadi? Snad nie.
Atlis
25/6/2010
Windows Chrome
riso kliiid, neutoc. sam o tych dvoch veciach hovoris ako o niecom, co je zalezitostou vkusu, preto napisat o tom v nevyhodach je dost jednostranne. napriklad vyhrievanie sedadiel je docela fasa vec, ale ak si nevsimnes, ze ti ho niekto v aute zapol na spolujadcovom sedadle, tak hrejes veselo aj polroka... automaticke vypinanie ma svoj zmysel.
Richard Hombauer
25/6/2010
Windows Firefox
Tak toto je nezmysel. Napriklad Renault ma zapinanie a ovladanie vyhrievania sedadiel uplne v keli...na boku sedadla. Sofer nema sancu zo svojej pozicie ho spolujazdcovi vypnut, ale dokonca ani zapnut (to vyuzivam, ked idem napriklad v zime pre priatelku). Ale na pristrojovke soferovi svieti zapnute vyhrievanie, a kedze vie, ze svoje sedadlo vyhrievane nema, vie tym padom, ze je zapnute to spolujazdcove. Na inych mnou testovanych autach boli tieto tlacidla v dosahu sofera a s kontrolkou, takze ziadneho "pol roka" nehrozi. ;)

A ja neutocim. Naopak, snazim sa vecne argumentovat, lebo Ty obhajujes nevyhodu, ktora nevyhodou jednoducho a objektivne je.

Tym "ak Ti to nevadi, nic sa nedeje" som myslel, ze ak to Sorento silou-mocou chces, budes prehliadat vsetky nedostatky napisane vo vsetkych recenziach a budes hladat len same plusy. To je normalne spravanie zaujateho spotrebitela.

Fakt sa tu uz desiatky riadkov bavime o tempomate Kie Sorento? :)
ssamoo
25/6/2010
Windows Opera
Ehm..vypinanie tempomatu pri vypnuti motora nevidim ako prekazku. Dokonca je to tak zanedbatelna vec, ze sa vobec cudujem, ze si si to vsimol.
Vyhrievanie sedadiel s kontrolkou na viditelnom mieste ale ocenujem. V Aurise je buchnute v stredovom tuneli a nie je dobre vidno, takze sa par krat stalo, ze spolujazdcove sedadlo ostalo vyhrievane aj ked tam nikto nesedel..
No a do terenu tvrdsi podvozok..viem, ze si tym chcel povedat, ze polnou cestou na chatu to bude tvrdsie zvezenie, ale tomu sa nevyhnes..
Atlis
25/6/2010
Windows Chrome
riso - zabudnute ohrievanie sedadla spolujazdca je uplne bezna vec :) napriklad na oktavke mas mechanicke koliesko bez signalizacie. samozrejme polroka je prehnana doba, ale fakt to nie je nic vyhnimocne...
Erik
7/7/2010
Windows Chrome
Dobrá recenzia, jediná normálna, ktorú som na webe našiel. Len tá fráza ma neskutočne dráždi - "Komplexy si autom riešiť nepotrebujem". Uuuf, že by som mal skryté komplexy? :)
Patrik
14/7/2010
Windows Opera
Podle mě pěkné auto, měli jsme ho od prodejce půjčené na celý víkend a osvědčilo se. Sám také nechápu lidi, kteří si myslí, že auta typu SUV jsou dobrá jen pro ty, kdo si potřebují "léčit komplexy". My vybíráme nové auto pro rodinu, je nám úplně jedno, jestli to bude SUV nebo kombík, důležitá je pro nás praktická stránka. A to je právě ta oblast, kde některá auta typu SUV vyhrávají na celé čáře... Jsou velmi praktická pro rodinu. Srovnejme třeba SOrento a modlu v oblasti kombíků, Passat Variant. Passat je delší než Sorento, nevím, o kolik lépe se bude komukoliv parkovat s tímto vozem, než se Sorentem. Sorento má navíc obří zpětná zrcátka, která jsou přehledná a v parkování také pomáhají... Zavazadlový prostor je přitom mnohem šikovnější a využitelnější u Sorenta než u Passata a leckterého dalšího kombiku... Takže i bez přítomnosti zmíněných komplexů, pro mě je volbou Sorento.

Co mi na autě vadilo a co považuju za jeden z největších nedostatků, a na co měl asi autor upozornit přinejmenším stejně jako na vypínání tempomatu (zvláštní je, že si toho nevšímá žádná recenze), je neexistence ok na uchycení nákladu v zavazadlovém prostoru. To mi opravdu vadí a u takového auta to nechápu. Nemáte šanci použít klasickou síť na uchycení zavazadel k podlaze. A co bych také čekal u auta typu SUV docela automaticky, to by byla nějaká zásuvka v zavazadlovém prostoru. U auta, které je svou podstatou určené na výlety do přírody apod., příliš nechápu. V těchto ohledech, pokud bych se vrátil k předchozím srovnáním, zase Passat samozřejmě vede na celé čáře... Ale to autor napsal správně, Sorento zkrátka není tak vymazlené, jako některá jiná auta. Ale věřím, žena cestách přesto bude tohle auto výborný partner.
palino
18/7/2010
Windows Firefox
výborná recenzia!riso kedy bude recenzia na SPORTAGE??
Miro
29/7/2010
Windows Internet Explorer
Nuz, mam ho a som spokojny. Jazdim povacsine v meste a nemam problemy so zaparkovanim. Dokonca polomer otacania je na Sorente lepsi nez na Octavii, je s nim jednoduchsie manevrovanie. Nie som narocny ale co mi fakt chyba, su tie oka v kufri.
Dimi
30/4/2011
Windows Chrome
Mě se to Sorento docela líbí,akorád si nejsem moc jistý tou spotřebou..Tak nevím co by to dělalo při vyžších rychlostech naložené..
Martin
3/6/2011
Windows Firefox
Ja mám Sorento 3 mesiace 2,2 CRDi automat, spotreba výrazne klesla po najazdení 10 000 km a pri rozumnej jazde dosahujem reálne 7,5 l/100 km. To je pri aute tohto typu skvelý výsledok. Je zaujímavé, že elektronika hodnotí spotrebu na každú nádrž osobitne, možno to ide prestaviť. Mne to ale tak vyhovuje.
Pohodlie je excelentné a kombinácia tvrdého podvozku s vysokým posedom pri 90% jazdenia po asfalte je optimálna. Kto hľadá adaptívny podvozok s ešte vyšším komfortom , prosím je tu BMW X5, ale vo veľkosti kufra, praktickosti využitia vozidla , nehovoriac o nákladoch je KIA iný svet. Uvidíme po 200 000 km, zatiaľ som mierne povedané spokojný a to som o tejto značke nechcel ani počuť.
Martin 2
9/12/2011
Windows Firefox
Nazdar, mám Sorento 2,2 CRDi automat, od marca 2011. Plní presne to, čo som očakával pod názvom športovo úžitkové vozidlo. Pohodlie za volantom aj druhých cestujúcich je špica. Spotrebu po najazdení 37 000 km mám v meste do 8,5 l(daň za hmotnosť) a mimo do 7,4 l, čo považujem za perfektné. Na trase ZA - PO bežne robím 6,8 l/100 km pri jazde ráno keď nie sú prepchaté cesty. Upozorňujem len na jednu chybičku krásy . Ochrana kabeláže veľmi chutí kunám , preto odporúčam nastriekať do motorového priestoru a na anténu v zadnej časti kapoty odpudivý spray. Inak zatiaľ úplne OK vrátane servisu. Prívržencom BMW len toľko: už som zažil aj X5 so zásadnou poruchou motora po 70 000 km dúfam že Sorento vydrží viac..
Nová Kia Sorento (facelift 2012) – prvé foto 
19/6/2012
unknown unknown
[...] si: TEST: Kia Sorento 2.2 CRDi (22. 06. [...]
Vložiť nový príspevok
Téma
TEST: Kia Sorento 2.2 CRDi
Meno *
E-mail *
Text príspevku *
Obrázok vložíte pomocou [img]url[/img]
* povinné údaje
Najnovšie príspevky