ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
Nový Peugeot 3008 | ZaVolantom.eu
15/4/2010
unknown unknown
[...] na úrovni 18 990 €, pri bežnej cene stojí v základe 23 100 € (695 910 Sk).Prečítajte si: TEST: Peugeot 3008 1.6 THP (15. 4. 2010) [...]
Jeremy
15/4/2010
Windows Firefox
Keby si autor clanku pozrel diskusiu k svojej recenzii na Peugeot 4007, vedel by ze funkcia MUTE sa aktivuje sucasnym stlacenim tlacidiel na zvysenie a znizenie hlasitosti...
K zapinaniu dialkovych svetiel - da sa na to podla mojej skusenosti zvyknut behom par minut a nie niekolko tyzdnov...
Richard Hombauer
15/4/2010
Windows Firefox
autor si to pozrel a nejak zabudol. ospravedlnujem sa a idem to hned opravit. vdaka.
Tomáš Chorvát
15/4/2010
Windows Chrome
k tym svetlam - mam uz druheho francuza, zvykal som si prvy krat par tyzdnov, potom som mal dlho prestavku bez auta a teraz som si zas zvykal par tyzdnov. ale praveze ja to chvalim, ze to je vsetko v jednom smere... co uz, sto ludi, sto chuti, nebral by som to ani ako vyhodu a ani ako nevyhodu. je to proste inak zauzivane, co neznamena, ze to je zle.
chyba je, ak je napr. labilny podvozok, ale inak riesena packa na dialkove, alebo povestny chybajuci trojblik by som uz fakt zo vsetkych recenzii na tomto portali vyskrtol, lebo uz je to trapne. a je jedno o aku znacku sa jedna...
Richard Hombauer
15/4/2010
Windows Firefox
Pani, ked si niekto kupuje 207, necita si recenzie vsetkych Peugeotov. Takze je mojou povinnostou to spomenut pri kazdom aute.
Modelu 3008 som udelil plny pocet bodov ako historicky prvemu testovanemu vozidlu a vy ma drbete, ako by som to auto totalne odpisal. ;)
Viem, ze sa to necita dobre, ak citate vsetky recenzie na ZaVolantom.eu (verte, ze mam podobny pohlad, lebo ich vsetky citam aj 2x, hehe), ale jednoducho to nemozem nespomenut. Nehnevajte sa na mna za to.
crucifix
15/4/2010
Windows Opera
No moj subjektivny dojem z tohto auta je, ze exterier vyzera otrasne. Toto auto by som si prave kvoli rozporuplnemu zovnajsku nikdy nekupil.
Laco
16/4/2010
Windows Firefox
Dovolim si svoj skromny, no fundovany nazor: P.3008 je momentalne najlepsi peugeot na trhu. Vynikajuco v sebe kombinuje niekolko tried. S tym motorom som najazdil, ked si dobre pamatam cca 700-800 km. Je to slahacka na bohato zdobenej torte. Spickovy motor: vykonom, priebehom momentu, kultivovanostou, spotrebou. Rovnako 10/10. Jedina, ale v celkovom kontexte nepodstatna vytka - grafika displejov a dizajn niektorych ovladacov - dnes to uz ide aj lepsie. Ale funkcne je P.3008 na vynikajucej urovni.
Atlis
16/4/2010
Windows Firefox
Treba priznat, ze Pezot urobil dost dobre auto. Inak spotreba je skutocne zaujimava. Niet sa comu divit. Motor je predsa od BMW a ti vedia carovat ;)
Fizzy
17/4/2010
Windows Chrome
Preklep: "Pri rýchlej jazde vám skpr než spotreba.." skor.
Naozaj zaujimave auto s priatelnou cenou. Dizajn auta mi narusaju tie male kolesa. Pri tak mohutnom aute nevyzeraju tie 15" dobre.
V zozname povolenych pneumatik pises ze su 16" a 17" a na testovanom aute mas 15" :)
Vladimír Roško
18/4/2010
Windows Firefox
Dano dik. Opravené. ;-)
Nový Peugeot 3008 HYbrid4 | ZaVolantom.e
26/8/2010
unknown unknown
[...] modelov. Modul si bude “rozumieť” s akýmkoľvek spaľovacím motorom.Prečítajte si: TEST: Peugeot 3008 1.6 THP (15. 4. 2010)Peugeot 3008 HYbrid4 nie je len výstrelom do vzduchu, ale je prvým v rade. [...]
Jozef
30/1/2011
Windows Firefox
No tak trochu aj mojej skúsenosti s 3008. Auto som kúpil na jeseň roku 2009. Rozhodol som sa pre motor 1,6 turbo - benzín (115 k), prevodovka 6supňová. Prvých 15 000 km, bolo úžasných, spotreba dlhodobý priemer 7,3 l/100 km, tak ako knižky píšu. Potom začal blbnúť motor, po asi polročnom testovaní a hľadaní chýb prišli v servise na to že komplet zanesený karbónom. Vymenili všetko okrem bloku motora, výsledok spotrebu neviem stlačiť pod 8,5 – 9,0 l/100 a to aj pri tankovaní 100 oktánového benzínu. . Výkon mám taktiež pocit že išiel dolu reklamácia sa uplatniť nedala, lebo vedeli vadu odstrániť. Zvýšenú spotrebu sa mi preukázať nepodarilo, teda aj podarilo, ale výsledok bol taký, že odchýlka môže byť. Zakaždým keď bolo auto v servise, nahodili do neho nový software, vraj najaktuálnejší. Najnovšie som pri tom „žabožrutovi“ spozoroval, že si pravdepodobne sám púšťa rádio. Zvažujem návštevu psychológa (ale pre auto). Ak mi viete poradiť kde by som si mohol dať skontrolovať nadstavenie motora (výkon, spotreba...), ale nie v autorizovanom servise budem rád. Napriek všetkým nedostatkom a dvom mesiacom z roka stráveným v servise som s tým autom spokojný (konfort, priestrannosť, výška podvozku) myslím, že za tie prachy by som nič podobné nekúpil. Ak príde na trh 4x4, zrejme oslovím importéra nech mi spraví ponuku. Za typ na otestovanie motora ďakujem. Píšte na mail. jfk@centrum.sk
MickeyMon
31/1/2011
Windows Opera
Jozef: s pazutmi nemam priamu skusenost, zato kamarat uz ma toho dost. Jemu tiez hladali chybu 9 mesiacov na 1,6 HDI, zralo to 10L. Chceli mu vymenit skoro cely motor (uz nebol v zaruke) Nakoniec musel ist k nejakemu "French" expertovi - bolo to nejake cidlo. Len na diagnostiku vysolil cez 300 Euro. Ked s nim budem, opytam sa kde bol. Je to priamy vstrek s turbom (pri spalovani vznikaju castice ako pri diesloch), takze sem tam precistit napr. EGR ventil !
Jozef
27/2/2011
Windows Firefox
No tak páni, vrátane MickeyMona, teraz radte ako len viete. Svoju 3008 1,6 thp som dal otestovať v tuning centre na kolesovej brzde. Výsledok: pri otáčkach 1400 som dosiahol krútiaci moment iba 156 N.m namiesto deklarovaného 240. 240 N.m začal ťahať až pri 2000 otáčkach no a udržal si ho do 4000 otáčok. O vysvetlenie rozdielu som požiadal predajcu. Pravdepodobne to rieši aj s importérom lebo auto podrobili ďalším testom. Oficiálnu odpoveď mám dostať tento týždeň ale už pri stretku so zástupcom importéra mi bolo naznačené, že Žabožúti na moju otázku odpovedali spôsobom, že to čo je na papieri nemusí zodpovedať realite, vraj sú tam uvedené laboratórne údaje. Tak mi teda prezradte váš názor, je možné že udaje čo mám v papieroch, tak o výkone ako o spotrebe nikdy nedosiahnem? a prečo som na začiatku pred zásahom do motora tieto čísla dosahoval? Ak ma odpália odpoveďou že takmer 30% rozdiel v krútiacom momente a takmer o to isté číslo vyššia spotreba je v poriadku, lebo nejazdím v labáku, ako by som mal ďalej postupovať, živiť ma ho totiž nebaví, a takto dodrbané ho nikto ani nekúpi. Ak má niekto skúsenosť s podobným motorom, budem rád keď dá vedieť. Píšte na mail. Pekný deň
Atlis
27/2/2011
Windows Opera
Jozef, nechcem sa hadat, ale to co pises je divne minimum z jedneho dovodu. 1.6THP s vykonom 115k neexistuje. Vykon 120k ma nie THP, ale VTi. Na brzde ti nemohli namerat len krutiaci moment, museli namerat aj vykon. S nim bolo vsetko v poriadku? Ciste z laickeho usudku by som povedal, ze mas zasrane turbo a pomaly sa roztaca. To by vysvetlovalo oneskoreny nastup vykonu, ale po dosiahnuti vyssich otacok motora spravny krutiaci moment aj vykon (predpokladam, ze je ok). Zober vysledok z brzdy do Peugeotu, najlepsie do ineho nez tam kde si kupoval, nech auto skontroluju. Pokial je v zaruke, treba konat. Motor nie je zabozrutsky, ale BMW a je povazovany za jednu z najlepsich preplnovanych 1.6tiek.
aston
27/2/2011
Windows Firefox
No na zaklade svojich skromnych skusenosti, by som povedal, ze motor nema udaje na zaklade ktorych by nastavil spalovanie, niekde sa mu tratia informacie. Mechanicke poruchy diagnostika este nevie otestovat dostatocne. V DE by sa ani nebavili a riesili by to vymenou motora, ale sme na SK vsak :). Ked mozes vezmi knizku, udaje a chod do Rakuska minimalne. Ma niekedy mrzi pristup predajcov k beznemu zakaznikovi, lebo si to nevazia. A niekedy ani ked je v jednani sila fleetu, tak to neberu do uvahy.
Mne sa A6 vzdy hadzala do diag. rezimu, bol som na diagnostike tak, c.1, prevodovka (vymena cca. 4500E, Audi Ostrava, bola asi aj v zad...), c.2 diagnostika prevodovky (len KE, BB, BA), tak ze prevodvka dobra, ale je to cerpadlo paliva 2050E bez dane. Nakoniec som siel do nasho zmluvneho servisu, precitali hodnoty z Audi, plus porovnali vlastne a vyslo ze motor ma zle nastaveny predvstrek nafty, pri rozvodoch nieco zle zlozili. Oprava 200 E, znovunastavenie vstrekovaneho mnozstva.
To iste Vectra (posledny model) 5x meneny termostat v zaruke (Opel), nakoniec to nie je termostat, ale pri pelovom filtri, je koncovka ukazovatela teploty motora. Takze pri vymene sa poskodil a ukazoval nizke teploty, ale termostat v pohode. Tiez to neodstranil Opel. O Fiate sa ani nejdem vyjadrovat.
Celym elaboratom chcem povedat len to, ze autorizak niekedy nevie co autu je a tvaria sa na odbornikov, aby nestratili tvar, tak odrbavaju zakaznika. Nedaj sa odbit.
Jozef
8/3/2011
Windows Firefox
máš pravdu, spravil som preklep, výkon je 115 Kw, a 156 k, tak je to pre ten motor, krútiaci moment, a výkon som dosiahol, ale pri iných otáčkach ako udáva výrobca.
martin
21/9/2011
Windows Chrome
Ahojte,pouzivam Peugeot 3008.1,6 HDI model 2010 uz mam najazdenych 30OOO km odjazdil som jednu zimu a dve leta.Pracujem v zahranici cize pouzivam auto na dlhe trate.Po roku a pol jazdy s tymto autom som zatial spokojny priemerna spotreba 6 az 6,5 l.Ak ma niekto skusenosti s tymto motorom a typu znacky prosim podelte sa rad si precitam nazor od inych
Igor Racek
1/1/2014
Windows Mozilla
Zdravim,ja som si kupil 3008 pred 8dnami,ale som dosiel iba na 1pumpu.Vytiekla voda z dovodu tecucej vodnej pumpy,po prehliadke v servise zistili aj deravu trubku od vodnej pumpy k termostatu,tiez vadny termostat takze by som moc netvrdil ze BMV ma najlepsi motor.Inak sa mi 3008 vcelku paci,az na tu trpku prvu skusenost.auto ma najazdených iba 107000km,podotykam.Rogi
Brano
4/1/2014
Windows Firefox
Ahoj Igor,

to mas auto s dieslovou 1,6 Predajcovi si nevolal co on na to? Zvazujem kupu tohto modelu. Chcel by som jazdene mas nejake tipy na co si dat pozor?
Mozem vediet odkial si auto kupoval?
Brano
4/1/2014
Windows Firefox
Igog,

este jedna otazka aky je to rocnik?
danka
18/8/2014
Windows Chrome
kupili sme peugeot 3008 1,6 thp 115 kw motor, r. 2010, aké mate skúsenosti s týmto autom, poradte
Vložiť nový príspevok
Téma
TEST: Peugeot 3008 1.6 THP
Meno *
E-mail *
Text príspevku *
Obrázok vložíte pomocou [img]url[/img]
* povinné údaje
Najnovšie príspevky