ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
jasl
27/2/2010
Linux Opera
Fajn recenzia. Plynovy pedal v aute 1,6 2006 ktoreho som majitelom je elektronicky(senzor).
Auto vlastnime ma uz najazdenych 90000km zatial klop klop. Ziadna porucha. klop, klop na hlavu.

k porucham Nissanu nie je tajnost ze po fuzii s Renaultom utrpela kvalita,
majitelia Primery P12, a posledneho modelu Almery by vedeli rozpravat.

V testovanom aute bol plynovy pedal mechanicky spojeny lankom ?

Dakujem za odpoved
jasl
27/2/2010
Linux Opera
Inak ten hluk v Note verzia 1,6 2006 je tak na hranici. Bol som majitelom primery P11 a s takymto skokom v hluku som neratal. Potvrdzujem do rychlosti 120 je to ok, 130ka je asi rezonancny bod staci ist cca 140(tachometrovych).

Inak k modelu 2009 sa uvadzaju isolation improovments aspon podla stranky http://www.netcarshow.com/nissan/2009-note/
Takze si neviem predstavit co sa zlepsilo, ked sa vam ten hluk nepozdaval :) asi Marketing.

Improved Refinement

Overall refinement has also been improved thanks to improved insulation around the engine bay, offering better isolation from road and engine noise.
Mark
2/3/2010
Windows Firefox
Co sa tyka konkurencie - najlepsia volba je podla mna Kia Venga.
Zatial je to najvacsie,najnovsie a hlavne najkrajsie auto v triede.
Skuste otestovat aj vengu - som velmi zvedavi ako by u vas dopadla??!!!
Mike
20/5/2010
Windows Internet Explorer
Čau Mark,
testoval som Kia Venga aj Nissan Note. Venga bola myslím čo do priestoru trošku väčšia, robustnejšia,a uznávam,že je aj dizajnovo lepšie na tom než Note.Ale čo sa týka motora 1,4 CVVT,Venga bola lenivejšia a bolo ju treba vytáčať,aby akcelerovala.Note je s 1,4 benz.motorom živší a obratnejší.Obe autá boli však ešte "surové" s najazdenými okolo 300 Km. Rozhodol som sa pre Note 1,4 88k vo výbave I-way (11,650.-€ s metalízou). Venga by ma vyšla v takejto výbave ešte cca.o 2-3 tis.€ viac.Chválim obe autá,moje rozhodnutie ovplyvnila hlavne cena.
roman
1/10/2011
Windows Internet Explorer
Chcel by som sa opýtať autora, prečo uvádza ako konkurentov nissanu note škodu roomster a citroen c3 picasso, keď obe autá majú oveľa väčší kufor ako note (roomster 45O l a c3 380). Uvádzaných 280 l je málo, menej ako fabia II. Predpokladám, že keď by som si posunutím zadnej lavice zväčšil kufor, tak by sa na zadnej lavici nedalo sedieť pohodlne.
Vložiť nový príspevok
Téma
TEST: Nissan Note 1.4
Meno *
E-mail *
Text príspevku *
Obrázok vložíte pomocou [img]url[/img]
* povinné údaje
Aktuálne diskusné témy
Nové Porsche 911 (2011) (14/11/2018 21:39)
TEST: Peugeot 508 2.0 HDi (13/11/2018 22:38)
Nová Lada Granta (2011) (13/11/2018 08:17)
Nový Mercedes-Benz CLS (12/11/2018 05:53)
Nová Kia K9 (2012) (12/11/2018 03:20)
TEST: Kia Sorento 2.2 CRDi (10/11/2018 13:59)
TEST: Ford Mondeo 2.0 TDCi (10/11/2018 10:20)
TEST: Hyundai ix20 1.4 CVVT (9/11/2018 00:59)
Najnovšie príspevky