ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
MickeyMon
9/9/2015
Windows Firefox
Kedze uz mas kamosa s Avisom 1.8, tak sa opytaj ako to velke minus s odomykanim dveri sa da nastavit - alebo citat manual. Prieduchy pre zadnu cast su dole pod prednymi sedadlami, teda aspon ja ich tam mam v prvej verzii. Navi je skutocny prieser, inak sa to neda napisat. A to v kazdej generacii a verzii. EM brzda stoji tiez za ... ale to na kazdom aute. Nastavenia volantu a ergonomia je proste niekde ... zabudnuta. Ovladanie tempomatu mne skor vyhovuje, ale nejaky feedback by sa zisiel. Tento FL ma zase kratsie sedaky. Najlepsie to ma prva verzia. Nafta je vzdy od BMW a neverim, ze Toyota tu nieco ladila ci podobne. A sirku ponuky motorov v tejto triede si predstavujem inak. Je uboha. Neviem ako nafta, ale benziny maju "zabehovy mod" - prvych 5 az 10 tkm to netaha. A mozno zaujimava info, co nevedia ani importer v Nemecku - auta maju speed limiter, nie len REV limiter, ale aj skutocne SPEED limiter (napr. 1,8 ca na 210). Cize ani dole kopcom ...
Hone_st
11/9/2015
Windows Chrome
Co Vám konkrétně vadilo na tempomatu, že ho neváháte označit jako jeden z nejhorších na světě? Mám úplně stejnou páčku v jiném modelu Toyoty a po přesednutí do jiných aut (Skoda, Mitsubishi, Opel) jsem naopak musel ocenit, jak dobře je v Toyotě geniálně jednoduše vyřešený.
Jediným tlačítkem na páčce se aktivuje, pohyb dolů fixuje rychlost, k sobě se paměť deaktivuje, nahoru se vrací na poslední uloženou rychlost. Zpomalit/zrychlit o 1-2km/h = klepnout do páčky dolů/nahoru. Plynule zrychlovat = posunout a držet páčku v horní poloze. Absolutně jednoduché, mechanické, není třeba nikde přehmatávat, nic mačkat, páčka je vzdálená stejně jako páčka blinkrů, při jakékoliv poloze volantu na stejném místě.
Vlastnil jsem kdysi Renault, který měl podobným způsobem řešené ovládání rádia. Kdo si na to jednou zvyknul, tak mu přišlo cokoliv jiného nepraktické. Přesto se to téměř vždy objevovalo v testech jako zápor, protože testeři, jezdící v 80% v německých autech, se nad tím nenamáhali zamyslet. To samé tacho umístěné v palubce atd atd.
Takže přesto, že jste se s tím za pár dní testování nesžil neznamená, že je tempomat špatný.
martin
20/9/2015
Android Firefox
Striedam opel a toyota. Ked chcem aktivovat tempomat na opli, stlacim jedno tlacidlo na lavej blinkrovej packe, ktoru mam vzdy po ruke. Na toyote musim pravu ruku posunut dole pod volant na uplne neintuitivne miesto, cize odklonit zrak od cesty na volant, nahmatat packu, aktivovat tempomat a este k tomu nastavit rychlost. Cize namiesto jednej akcie musim urobit 3-4 ukony. Netvrdim ze sa na to neda zvyknut, ale od intuitivnosti to ma velmi daleko.
Matej
27/12/2016
iPad iPad
Tempomat je rieseny tak, aby sa majitel na novej toyote nemusel ucit obsluhu. Presne taka packa ako je dnes v 2016 Avensise, bola aj v 2003 Avensise, starej Camry ci 1995 Lexus ES. Vsade nie len rovnaka funkcia, ale aj rovnaka packa :)
Vložiť nový príspevok
Téma
TEST: Toyota Avensis kombi 2.0 D-4D
Meno *
E-mail *
Text príspevku *
Obrázok vložíte pomocou [img]url[/img]
* povinné údaje
Najnovšie príspevky