ČlánkyNovinkyRecenzieO nás
Diskusia k článku
Andrej
11/1/2014
Windows Chrome
no len aby to nedopadlo tak ze v europe skonci cely koncern fiat a vsetko presunie do ameriky a ciny
nec
11/1/2014
Windows Firefox
celkom trapas, defacto pochovať 100+ročnú špecifickú značku, miesto jej ako-takého rozvoja (ide viacmenej len o design, veď v automobilke spoločne už pradávno zdielajú spoločnou výrobou/vývojom už kadečo). No ich ostatné lancie boli tiež väčšinou také mačkopsy - napuchnuté Bravo ponúkali za akože Deltu, či tie americké preklopky.
Nejak obzvlášť som po tom nepátral, no je zvláštne že Fiat, ktorý koncepčne takmer nič už dlhšie neponúka okrem pár malých áut -a aj to Punto je už riadne prestarnuté a neatraktívne/neupdatované- (na strednú, vyšší stred, či vyššiu triedu a i. sa už dávnejšie vyflákol), dokázal naškriabať na investíciu do kúpy Chryslera. Pritom si ich pamätáme ako dlhodobo bojujúcich s ohromnými stratami.
Nuž každopádne ak im to na nejakom poli vychádza do celkovej ziskovosti, dobre pre nich, ale ako Fiat, tak Lancia či aj Alfa už vďaka týmto krokom už dávnejšie stratili nejaký šmrnc (celková vyváženosť či príbuznosť modelov 0 bodov).
aston
12/1/2014
Apple Chrome
Mna by zaujimalo za co kupili ten Chrysler, ved nic nepredavaju. Jedine, ze Ducato je to zlate vajce :)
Andrej
12/1/2014
Windows Chrome
aston... ono z predajom su natom neni podla mna az tak zle... dokonca v europe maju mensie prepady predaja za 2013 ako hyundai... + si zober ze v usa predaje aut trhaju rekordy mala 500 tam ide na dracku, rozbehli tam predaj 500L, dari sa aj jeepu, chrysleru... darmo ako v minulosti usa zili taliansky mafiani tak teraz sa tam vracaju a idu tam pekne ryzovat :-D
nec
12/1/2014
Windows Firefox
tým americkým motoristom tiež (európanovi) ťažko rozumieť, na spominanú malú 500-vku potrebujú medzi základné zápory uviesť, že "Underpowered base engine", a základný motor tam má 1,4 so 101k (u nás má F500 v ponuke tuším 3 motory slabšie a len jeden najvyšší 105k)
http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/FIAT_500/
Nejako rýchlo zabudli na polovicu svojej produkcie, ktorou sa vozili donedávna 0-100 za 20s
Andrej
12/1/2014
Windows Chrome
nec... praveze uz ani ten 1.4 105 konovi motor v ponuke nie je lebo nesplnal EURO 6... dokonca ani tie prve 1.4 multiair motory co ponukali su uz neni v ponuke lebo tak isto nesplnali EURO 6... kto trosku sleduje motory ktore ponuka fiat tak po poslednej uprave cennikov cca v novembri ostal trosku dost zaskoceny... jediny taky silnejsi motor v ponuke 500 je 1.3 multijet s 95k... take Bravo, do novembra malo v ponuke aj benzinaky 1.4 s 95k... teraz ? iba vsetko 1.6 multijet co su naftaky... a dovod ? stare motory nesplnali normu EURO 6... toto sa inak ako kanibalizbus motorov a modelov od talianov neda nazvat a to nie ze v jednej krajine ale v celej EU.
nec
13/1/2014
Windows Firefox
no ja ich nejak extra nesledujem, vychádzam z aktuálnych stránok;
1.4 101k má 500-vka základ v zámorí, ako opisujem ich sťažnosti na slabý výkon vyššie;
a u nás z aktuálnej slovenskej stránky; Fiat 500, časť motory// stĺpec vpravo,
sú štyri, najvyšší výkon má 875 cm³ 105k
http://www.fiat.sk/modely/500-500C/motory/0%2C9-twinair-105k/
Aký v tom majú/nemajú bordel, už nepátram
Andrej
13/1/2014
Windows Chrome
nec... aha ty mas namysli ten 0.9 2 valcek co ma zvuk ako traktor ? a to maju odvahu nazvat motor ? no neviem
corsair
13/1/2014
Windows Chrome
U Fiat 500L a 500 Living tento benziniak 1,4 95k v ponuke existuje a dokonca splna normu Euro6. 105k 1.4 motor v ponuke ani nebol maximalne 1,4 100 ci 101k.Okresali ponuku motorov to ano Fiat500 uz taky velky trhak nie je,no teraz frci 500L ci 500Living
Vložiť nový príspevok
Téma
Lancia v Európe skončí
Meno *
E-mail *
Text príspevku *
Obrázok vložíte pomocou [img]url[/img]
* povinné údaje
Najnovšie príspevky